BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 11, 2010

Aidilfitri atau SPM?


dah lama betul aku tak post something..tetibe ade time free lak(mmg bz gler dowl)so aku pon ringankan la tangan aku nak taip sesuatu supaya x nampak terbiar sangat blog aku nyh=p(mmg terbiar pon)perhh HECTIC sungguh hidup aku sekarang ni dengan hampir 2 bulan mengadap trial(exam x abes ag time aku tulis post nyh),JPNS ngan SBP mane x short kepala otak..pejam celik da masuk bulan Ramadhan pastu raya Aidilfitri plak..jap2 tp kena ingat dowl ko tu SPM tak lama lagi.so konklusinya disini xya la raya sakan sangat fokus SPM dulu tahun berikutnya ko raya sakan ok..tu jela coretan aku yang ntah pape and sebelum tu aku nak ucap SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN kepada semua umat islam xkira diceruk mane pon korang tetap kene puasa k..adios.

0 comments: